اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

تجارتی پر درآمد به نام تبلیغات گوگلی

تجارتی پر درآمد به نام تبلیغات گوگلی

تجارتی پر درآمد به نام تبلیغات گوگلی ، امروزه رقابت در دنیای تجارت بسیار تنگاتنگ است و افراد به دنبال بهترین تجارت با لاترین درآمد هستند ،  اگر شما نیز به دنبال یک تجارت بزرگ با درامدی بالا هستید پس بهتر است تبلیغات گوگلی یا Google Adwordsرا بشناسید .

تبلیغات گوگلی  یکی از راه های تبلیغاتی است که به افراد اجازه میدهد تبلیغات خود را با استفاده از کلمات کلیدی در سایت های خود منتشر کنند و کاربران با جستجوی کلمات کلیدی این تبلیغات را مشاهده کنند و از محصولات یا خدماتی که در سایت وجود دارد استفاده کنند.

یکی از ویژگی های بسیار خوب تبلیغات گوگلی (Google Adwords) این مسئله میباشد که شما در ابتدا میتوانید
بودجه ای مناسب را برای تبلیغات خود در نظر بگیرید و تنها زمانی از حساب شما کم میشود که کاربر بر روی لینک تبلیغاتی شما کلیک کند .

مسئله مهمی که در تبلیغات گوگلی باید به آن توجه کرد کلمات کلیدی هستند و در صفحات تبلیغاتی باید بیشترین تکرار ممکن را داشته باشند .

در ابتدا توجه کنید اگر شما هم به تجارت با استفاده از تبلیغات گوگلی علاقه مند هستید باید به اندازه کافی در این زمینه وقت بگذارید و  تا سرمایه خود را از دست ندهید .

3 نکته که برای شروع کار با تبلیغات گوگلی (Google Adwords) بسیار حائز اهمیت میباشد :

1.برای شروع کار بودجه ی بالایی را در نظر نگیرید و سعی کنید با مقدار ناچیزی شروع کنید
2.خیلی کار را سخت نکنید
3:به اندازه کافی برای کار وقت بگذارید تا بتوانید موفق شوید .

با تمام این توضیحات مطمئنا شما هم برای انتخاب تبلیغات با تبلیغات گوگلی مصمم شده اید اما اگر به دنبال یک تیم حرفه ای هستید نگران نباشید ، تیم حرفه ای و متخصص اهورا وب که سابقه ای درخشان در زمینه تبلیغات گوگلی دارد و میتواند شما را در این زمینه کمک کند .برای تبلیغات گوگلی موثر در ارتباط باشید.

چرا طراحی سایت ؟

چرا طراحی سایت مهم است ؟

چرا طراحی سایت ؟ ،  با رشد تکنولوژی و اینترنت ، تعداد کاربرانی که زمان خود را در این فضا سپری میکنند به طرز قابل توجهی روز بروز ، رو به افزایش میباشد .

با افزایش کاربران ، تعاملات و ارتباطات در این بستر و ساختار نیز افزایش یافته است و بر همین اساس طراحی سایت ارتباطاتی نظیر خرید و فروش اینترنتی بطور چشمگیری افزایش یافته است .

در نتیجه ، کسب و کار های مختلف جهت جذب بخشی از این کاربران بایستی حضور خود با طراحی سایت در این زمینه اعلام کرده و با ابزاری بعنوان ویترین کسب و کار خود بتوانند در این فضا نیز رقابت داشته باشند .

چرا طراحی سایت ؟ ، اصلیترین ابزاری که میتواند نیاز کسب و کار ها را برطرف کند داشتن یکسایت میباشد که کاربران با مشاهده سایت شما ، تصویری از کسب و کار شما در ذهن خود میسازند .

هر چه طراحی سایت از نظر طراحی و راحتی ارتباط با آن ، بتواند در سطح بالا تری باشد امکان ارتباط کاربران با آن بیشتر بوده و احتمال جذب کاربران و تبدیل شدن آنها به مشتریان شما نیز بالاتر میرود .

برداشت و تصورات کاربران از کسب و کار شما همیشه در اولین بازدید از سایت شکل میگیرد و در صورتیکه طراحی سایت به شکل مناسبی انجام شود ، کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری میکنند در غیر اینصورت این کاربران با هدف خرید سرویس ها و محصولات صنعت شما وارد سایت رقبای شما خواهند شد .

طراحی سایت با ظاهری مدرن و جذاب را میتوانید به گروه تخصصی اهورا وب بسپارید تا در کسب و کار خود موفق تر دیده شوید.

طراحی سایت حرفه ای برابر با کسب و کار موفق

تبلیغات با تبلیغات گوگلی

تبلیغات با تبلیغات گوگلی یا گوگل ادوردز

تبلیغات با تبلیغات گوگلی  یکی از موثر ترین راه های تبلیغاتی است که در کوتاه ترین مدت شما میتوانید به نتیجه مطلوب برسید.

سئو یا تبلیغات گوگلی :

بهتر است که سئو و تبلیغات گوگلی در کنار هم استفاده شوند،سئو کردن سایت نیاز به مدت زمان بیشتری برای بالا بردن  سایت شما دارد اما تبلیغات با تبلیغات گوگلی باعث میشود شما سایت خود را در کمترین زمان ممکن در رتبه اول ببینید  ومحصولات خود را در زمان کوتاهی به فروش برسانید و خدمات خود را معرفی کنید.

معرفی تبلیغات گوگلی :

اگر به فکر تبلیغات آنلاین سایت خود هستید بهتر است با تبلیغات گوگلی آشنا شوید ،تبلیغات با تبلیغات گوگلی یکی از دشوار ترین و در عین حال بهترین روش های تبلیغات است ، دشوار از این جهت که تخصص و تجربه رکن اصلی تبلیغات گوگلی است و افراد عادی نمیتوانند این کار را انجام دهند و اگر تبلیغات گوگلی  توسط افراد مبتدی صورت بگیرد شما ممکن است ضررها مالی را در پی داشته باشید .

5 مزیت برای استفاده از تبلیغات گوگلی :

1.هزینه مناسب با تبلیغات در بابر سایر روش های تبلیغاتی

2.تبلیغات در روش تبلیغات گوگلی هدفمند هستند

3.در تبلیغات گوگلی شما مشتریان واقعی خود را دارید

4.در تبلیغات گوگلی شما مشتریانی در سرتاسر دنیا میتوانید داشته باشید

5.شما میتوانید میزان موفقیت خود را در این راستا اندازه گیری کنید.

با تمام این توضیحات مطمئنا شما هم برای انتخاب تبلیغات با تبلیغات گوگلی مصمم شده اید اما اگر به دنبال یک تیم حرفه ای هستید نگران نباشید ، تیم حرفه ای و متخصص اهورا وب که سابقه ای درخشان در زمینه تبلیغات گوگلی دارد و میتواند شما را در این زمینه کمک کند .برای تبلیغات گوگلی موثر در ارتباط باشید.

ارتقا سئو سایت فروشگاهی

جهت درک بهتر مزایای بهینه سازی سایت فروشگاهی ، فست سئو یک پیشنهاد برایتان دارد. به عنوان یک کاربر اینترنتی، کالایی را در نظر بگیرید که قصد خرید آن را دارید. سپس آن کالا را در سایت های فروشگاهی جستجو کنید. روی ۱۰ سایت اول نتایج جستجو کلیک کرده و یکی یکی آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

– در کدام یک از سایت های موجود، به محض ورود کالای خود را یافتید؟
– در کدام سایت کالای شما وجود داشت اما به علت ظاهر عجیب و شلوغ، موفق به پیدا کردن آن نشدید یا نتوانستید خرید اینترنتی انجام دهید؟
– کدام سایت قبل از لود شدن، بعلت سرعت پایین آن را ترک کردید؟

حال معایب و مزایای هر کدام از این ۴ نوع سایت را برای خود یادداشت نمایید و آن را با سایت فروشگاهی خود مقایسه کنید. سایت شما مشابه کدام یک از این چهار مورد است؟

برخی مزایای ارتقا سئو سایت فروشگاهی عبارتند از:

• افزایش سرعت سایت
• ایجاد نسخه Mobile Friendly و امکان خرید آسان از طریق تلفن همراه توسط کاربران
• بهینه بودن تصاویر و کاهش حجم گالری تصاویر محصولات
• استفاده از نقشه گوگل در سایت فروشگاهی در سئو و افزایش رتبه سایت تاثیر بسزایی دارد. همچنین موجب سهولت دسترسی کاربران به بخش های مختلف سایت می شود.

برای ارتقا سئو سایت فروشگاهی میتوانید با بهترین شرکت طراحی سایت اهورا وب در ارتباط باشید تا در بالا بردن رتبه سایت فروشگاهی شما فعالیت کند تا بتوانید محصولات بیشتری در زمینه ی کاری خود به فروش برسانید.

اهورا وب بهترین شرکت طراحی سایت و ارتقا سئو ، طراحی سئو است که میتوانید با خیال راحتی طراحی سایت و سئو سایت خود را به اهورا وب بسپارید تا سایت خود را در رتبه ی اول گوگل مشاهده نمایید.

ساخت سایت با کمترین هزینه

ساخت سایت با کمترین هزینه در اهوراوب

احتمالا در صورتی در این صفحه هستید که در جستجوی روشی برای طراحی سایت ارزان هستید و قصد دارید وبسایت خود را با ارزانترین روش ممکن راه اندازی نمایید. امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت برای جستجوی کالا و خدمات داشتن وبسایت برای شرکتها به امری ضروری تبدیل شده است و در صورتی که قبلا شرکتها برای بالا بردن اعتبار شغلی خود اقدام به طراحی وب سایت مینمودند امروزه ایجاد وبسایت را از بابت نیاز شرکت به داشتن وبسایت انجام میدهند.

انتخاب شرکت مناسب برای ساخت سایت با کمترین هزینه

جهت طراحی سایت حرفه ای اول از همه شما نیاز به یک شرکت طراحی وبسایت با سابقه و متعهد دارید تا در کنار ارائه خدمات طراحی وبسایت با قیمت مناسب، کیفیت و پشتیبانی وبسایت قابل قبولی ارائه نماید. البته تعرفه طراحی سایت با توجه به نوع وبسایت مورد نظر کارفرما متغیر است. طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی دو نوع اصلی سفارش سایت میباشند که هر یک تعرفه خود را دارد.

هم چنین در کنار ضرورت حضور در اینترنت برای شرکتها نحوه حضور نیز مهم میباشد و شرکتها در صورتی که حضوری قوی در اینترنت داشته باشند میتوانند از طریق اینترنت بازاریابی و فروش خود را رونق بخشند و به این ترتیب درآمد خود را افزایش دهند و در حقیقت هزینه ای که برای کار طراحی سایت انجام میگردد باعث رشد فروش شرکت خواهد شد. پس در نتیجه از صرف هزینه برای طراحی وبسایت خود نترسید و بهتر است کار ساخت سایت خود را به شرکتهای طراحی وب واگذار نمایید که ساخت وبسایت را با کم ترین هزینه ممکن انجام میدهند.

در زمینه طراحی وبسایت سیاست کار شرکتها و تعرفه طراحی سایت آن ها با یکدیگر متفاوت میباشد و برخی از شرکتها به سود بالا در هر پروژه می اندیشند و حال آنکه برخی دیگر در صدد کسب درآمد با انجام تعداد بیشتر از پروژه های طراحی سایت میباشد که در این روش سود حاصل از اجرای هر پروژه را پایین می آورند و با توجه به پایین بودن تعرفه طراحی سایت تعداد پروژه های بیشتری نصیب شرکت میگردد.

تماس با اهوراوب در زمینه طراحی سایت : 

فاطمی – خیابان دوم یوسف آباد – پلاک 9 – واحد 10
تلفن : 88396574
تلفن همراه : 09127900796