اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

ارتقا سئو سایت

در دنیای امروز حتی اگر وبسایتی از لحاظ طراحی گرافیک، امنیت، سرعت، محتوا و... بهترین سایت اینترنتی باشد اما بیننده‌ ای نداشته‌باشد، این سایت ارزشی نخواهد داشت.

امروزه اکثر استفاده‌کنندگان اینترنت از طریق موتور های جستجوگر به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می‌ کنند و ارتقا رتبه سایت در گوگل بمعنای افزایش بازدید سایت و افزایش فروش آن خواهد بود.

بهمین جهت اکثر مدیران کسب و کار های اینترنتی به اهمیت SEO و بهینه سازی سایت واقف هستند.

سئو را در یک جمله می توان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو بیان کرد. بعبارت دیگر استفاده از تکنیک هایی که باعث میشود سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد را سئو گویند.

برخی این فعالیت‌ ها را با نام بهبود رنکینگ سایت می‌ شناسند و برخی دیگر عبارت ارتقا رتبه سایت را استفاده می‌کنند.

در پروژه‌ هایی که هدف از انجام خدمات بهینه سازی، فروش بیشتر است، ما با طبقه بندی کلمات کلیدی و ایجاد استراتژی محتوایی مخاطب را بسمت شما هدایت می‌ کنیم و آن را جذب و تبدیل به مشتری خواهیم کرد و برای تمام مراحل قیف بازاریابی اینترنتی برنامه‌ ای مشخص و حرفه‌ ای داریم.

ما در مجموعه اهوراوب با تجربه بسیار بالایی که در این زمینه داریم، بخوبی می‌ دانیم که هدف هر مجموعه از بهینه سازی سایت چیست و همین طور نیاز های مخاطب و جستجو هایی که انجام می شود بر چه اساسی شکل می گیرد.

برخی از مشتریان ما به دنبال افزایش ورودی سایت هستند و ترافیک بیشتر از گوگل مدنظرشان هست، از جمله اینگونه مشتریان می توان به وبسایت های خبری اشاره کرد.

همین طور عده ای دیگر به دنبال افزایش فروش هستند، برای اینگونه پروژه ها هدف اصلی فروش است نه رتبه گرفتن در یک کلمه کلیدی خاص!

به این دلیل ما راهکار ها و فرآیند هایی را استخراج می‌ کنیم که بر آن اساس بتوانیم فروش بیشتری برای مشتری ایجاد کنیم و نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهیم.

طراحی سایت برای موبایل فروشی

یک سایت فروشگاه موبایل برای آن که موفق بوده باشد و اعتماد مشتریان را بدست آورد باید برخی امکانات را در اختیار کاربرانش قرار دهد. برخی از این امکانات عبارتند از:

قرار دادن جزئیات فنی برای همه گوشی های موبایل

کاربران برای آن که بتوانند با گوشی مورد نظر خود بطور کاملتر آشنا شوند باید از جزئیات فنی گوشی موبایل آگاه شوند. همین عامل دلیلی شده است تا صاحبان سایت در طراحی سایت فروشگاه موبایل خود اطلاعات جامعی از گوشیهای موبایل را در اختیار کاربران قرار دهند.

برقراری امکان مقایسه جزئیات فنی گوشی های موبایل در طراحی سایت فروشگاه موبایل

طراحان سایت باید این امکان را برای کاربران ایجاد نمایند که بتوانند گوشیهای مورد نظرشان را از نظر فنی با یکدیگر مقایسه کرده و انتخاب خود را با آگاهی کامل انجام دهند. در صفحه ایجاد شده برای مقایسه باید همه مشخصات گوشیهای موبایل دو به دو با یکدیگر مقایسه شوند. این بخش یکی از کاربردیترین بخشها در طراحی سایت فروشگاه موبایل محسوب می شود.

ایجاد گالری تصاویر برای هر محصول در طراحی سایت فروشگاه موبایل

زمانی که یک سایت فروشگاه موبایل طراحی میکنید باید برای هر محصول تصاویر متعددی گذاشته تا کاربران بتوانند بطور کامل و از زوایای مختلف گوشی موبایل مورد نظر خود را مشاهده نمایند. ="

تماس با اهوراوب برای طراحی سایت موبایل فروشی

برای تماس با شرکت طراحی سایت که طراحی سایت فروشگاهی را نیز انجام میدهد کافیست از طریق شماره های ذکر شده با ما تماس بگیرید:

تلفن : 88396574
تلفن همراه : 09127900796

بالا بردن رتبه سایت با اهوراوب

مهم ترین اهداف یک شرکات ساخت وبسایت و طراحی سایت ، بالا بردن وبسایت و رساندن آن ها به صفحه اول میباشد.

فراموش نکنید که این که بالا رفتن رتبه سایت انجام بگیرد و شما در صفحه اول گوگل خود را به مخاطب معرفی کنید نیازمند دانش و تجربه ایست که شرکت طراحی سایت با آموزش و کار مداوم به آن دست پیدا کرده است.

سئو سایت و بهینه سازی سایت برای هر کسب و کاری بسیار مهم و ضروری می‌ باشد.

برای سئو کردن سایت باید مدیران و نویسندگان سایت فاکتور های بسیاری را رعایت کنند تا بتوان به شکل اصولی و سازماندهی بر اساس استاندارد های جهانی، سایت را در نتایج و جستجوی گوگل بهینه سازی نمود و باعث افزایش رتبه سایت و کسب رتبه نخست موتور جستجوی نظیر Google شد.

بهبود سئو ی یک وبسایت کار بسیار فنی است که نیاز به دانش و تجربه فراوان است ، و ارتقا سئو سایت و کسب رتبه در صفحه اول گوگل کافی نیست.

روش های بالا بردن رتبه سایت

افزایش رتبه سایت دارای روشهای زیادیست و هر متخصص سئو با به کار گرفتن این روشها، رتبه سایت خود را در گوگل افزایش میدهد.

موتور جستجو از متدهای مختلفی برای تعیین اینکه کدام سایتها در صفحه اول نشان داده شوند، استفاده میکند.

فرمول اصلی یک رازیست که هیچ کسی از آن اطلاعی ندارد اما روشهایی برای افزایش رتبه سایت در گوگل وجود دارد که با رعایت آنها میتواند سایت خود را در صفحه اول قرار داد. همه این تکنیکها زیرمجموعه ای از اصول سئو میباشند.

هدف بهینه سازی سایتها برای موتور جستجو یا سئو میباشد، اما افزایش رتبه سایت خصوصا در حیطه رقابتی به همین راحتیها نیست.

گوگل برای جلوگیری از فعالیت اسپمر ها و شبیه ساز ، توصیف مبهمی از نحوه کار الگوریتم رتبه بندی خود دارد، ولی در این سال ها، کارشناسان سئو صدنوع پارامتر موثر بر افزایش رتبه سایت در گوگل را مطرح کرده اند.

تماس با اهورا وب برای بالا بردن رتبه سایت

برای تماس با اهوراوب از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید.

ما به حرفه ای شدن سایت و کسب و کار شما کمک خواهیم کرد !



طراحی سایت های فروشگاهی

طراحی سایت های فروشگاهی با اهوراوب

امروزه یکی از روش های نوین فروش محصولات استفاده از بازار اینترنت و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی است. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی انبار فیزیکی ندارند و حتی کالاهای غیر فیزیکی مثل کارت شارژ و ... را به فروش می رسانند. به تازگی این گونه سایت ها در ایران مورد توجه زیادی قرارگرفته اند و اکثر مشتریان به خصوص قشر جوان جامعه ترجیح می دهند که به صورت الکترونیک کالای خود را خریداری نمایند.

مسلما زمانی که فروشگاه اینترنتی شما راه اندازی شد، کسی جز مشتریان قبلی شما از آن با خبر نخواهد شد، شما با حضور در صدر نتایج گوگل فروشگاه اینترنتی خود را به کاربران جدید معرفی کرده و مشتریان جدید جذب می کنید. حالا فروشگاه اینترنتی شما به یک شعبه در شلوغ ترین نقطه ی شهر تبدیل خواهد شد. گوگل دقیقا همان جایی است که روزانه میلیون ها کاربر نیازهای خود را در آن جستجو می کنند و اگر شما در میان نتایج جستجو حضور ندارید مطمئن باشید که رقیبان شما از این بابت سود بسیاری خواهند برد.

طراحی سایت های فروشگاهی : چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشید؟

شاید خود شما یک بار در زمینه طراحی سایت فروشگاهی تجربه ناموفقی داشته اید و یا حتی اکنون که در ابتدای راه هستید از ناموفق شدن کار و اتلاف وقت و هزینه نگران هستید. مسلما شما نیز باید به این نتیجه رسیده باشید که تنها طراحی سایت فروشگاهی برای رسیدن به این هدف بزرگ کافی نخواهد بود و برای رسیدن به این موفقیت باید المان های زیادی در کنار یکدیگر چیده شود.

طراحی سایت های فروشگاهی : مزایای فروش اینترنتی:

•    تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی کامل و مفید از محصولات
•    به دست آوردن نظرات خریداران محصول و به طبع آن گسترش اطلاعات درباره سلایق طرفداران محصول
•    برقراری ارتباط با مشتریان و در پی آن اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر به آنها
•    ارائه خدمات بهتر و مفیدتر

برای طراحی سایت های فروشگاهی با 09127900796 تماس بگیرید.

سایت پزشکی حرفه ای

طراحی سایت پزشکی حرفه ای

طراحی سایت پایگاهی را برای شما در اینترنت فراهم میکند تا به فعالیت های خود در زمینه شغلیتان ادامه دهید.

یکی از اقشاری که به طراحی وب سایت نیازمند هستند پزشکان عزیز هستند .

طراحی سایت پزشکی حرفه ای و مراکز مختلف درمانی برای معرفی شدن پزشکان مختلف ، و برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با بیماران و مریضهای این مراکز هستند. گرافیک و نوع رنگ و در واقع طراحی ظاهری این دسته از سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نکته ای که برای بیماران و بازدیدکنندگان از سایت مهم است این است که کاربران بعد از ورود به طراحی سایت پزشکان می خواهند با خدمات طراحی سایت دکتر آشنا شده و خدمات کلینیک و یا بیمارستان را به صورت یک تور مجازی در وب سایت ببینند . طراحی وب سایت پزشکی باید به گونه ای باشد که امکاناتی مثل رزرو آنلاین و معرفی انواع خدمات موسسه را داشته باشد ، اسلاید تصاویری داشته باشد که وب سایت را جذابتر کند .

طراحی سایت پزشکی حرفه ای از این جهت بسیار مفید است که فرصتی برای دکتر ها پیش می آورد تا ارتباط مستقیمی با مخاطبان خود داشته باشند و بتوانند مطالب یا مقاله های خود را به بازدیدکنندگان ارائه کنند. طراحی سایت دکتر به نفع مخاطب نیز می باشد چرا که در مواقعی پیش می آید که نیاز به اصطلاحی علمی دارند و از طریق مراجعه به سایت دکتر میتوانند جواب سوالات خود را بگیرند.

طراحی سایت پزشکی حرفه ای را با بهترین شرکت طراحی سایت و سئوکار حرفه ای اهورا وب داشته باشید.

با راه های ارتباطی اهورا وب در زمینه ی طراحی سایت و سئو حرفه ای در ارتباط باشید.