اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

طراحی سایت ارزان و تخصصی

خدمات ما ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت داینامیک ، طراحی سایت استاتیک ، طراحی سایت فلش ، طراحی صفحات وب ، سئو حرفه ای طراحی پرتال (پورتال) ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، تبلیغات گوگل و بهینه سازی سایت است.

برخی بدنبال طراحی وب سایت ارزان و کم هزینه میباشند، گاهی اوقات طراحی سایت میتواند در کم تر از یک روز انجام شود، اما آیا این وب سایت ارزان میتواند تمام امکانات مورد نیاز یک وب سایت خوب را داشته باشد؟ مسلما طراحی این چنین سایت ارزان قیمت و غیر حرفه ای، نمیتواند نیازهای متنوع و متغیر مدیران سایت و کاربران متعدد آن ها را براورده بسازد.

امروزه بسیاری از افراد و شرکت ها برای پیشبرد فعالیت تجاری و اقتصادی خود و کسب درآمد به داشتن سایت های اینترنتی روی آورده اند،ولی کسانی که میخواهند سایت شخصی برای خود داشته باشند، برای ایجاد و طراحی آن نیاز به پرداخت هزینه های مختلفی دارند.

در نگاه اول ممکن است قیمت طراحی سایت توسط اهوراوب کمی گران بنظر برسد، اما طراحی حرفه ای سایت و از آن مهم تر بهینه سازی سایت که توسط گروه اهوراوب صورت میپذیرد، میتواند شروع مناسبی برای حضور موفق یک وب سایت در محیط اینترنت باشد.

طراحی سایت ارزان و تخصصی از اهوراوب بخواهید

با توجه به تجربه گروه اهوراوب در زمینه طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب از جمله وب سایتهای شخصی، وب سایت مخصوص شرکتها، پورتالهای تحت وب، سیستمهای مدیریت محتوا و فروشگاه های الکترونیک و … این شرکت آمادگی خود را برای طراحی سایت برای افراد و شرکتهای مختلف بصورت کاملا اختصاصی و طبق نظر مشتری اعلام میدارد.

اهوراوب با به کارگیری کارشناسان خبره در بخش های مرتبط با طراحی سایت، کلیه موارد فنی و تخصصی در این زمینه را به بهت رین نحو ممکن پیاده سازی نموده که در شرایط عادی انجام این کار حداقل یک ماه به طول می انجامد.

طراحی سایت کار آمد

طی تحقیقی مشخص شده بود که در سال 2007، 70 درصد مردم دنیا پیش از این که قدم به بازار خرید بگذارند، ابتدا جستجویی هم در اینترنت انجام میدهند. حالا 7 سال از این تحقیق می گذرد پس قطعا این میزان، بیشتر شده است.

با توجه به این‌ که الان بیشتر کسبوکارها در حال ورود به دنیای اینترنت هستند و خیلی‌ ها دنبال این هستند که سایت یا فروشگاه اینترنتی خودشان را راه‌ اندازی کنند، می‌ شود گفت که بازار طراحی سایت در حال حاضر داغ داغ است و در آینده می‌ توان به آن امید داشت.

اگر از راه اندازی و طراحی سایت هراس دارید و آن را پیچیده تصور می کنید، باید بگوییم که با آمدن ابزار های ساده و کار آمدی مثل جوملا، دروپال، وردپرس و غیره دیگر راه اندازی سایت کار سخت و پیچیده ای نیست.
بخصوص که با یک جستجوی ساده، راهنمای راه اندازی و طرز استفاده از آنها به زبان فارسی نیز قابل دسترسی است. یک وبسایت خوب یکی از ملزومات یک حرفه خوب است به خصوص که هزینه چندانی نیز نخواهد داشت.

یک راه تماس با مشتریان ایجاد کنید

وقتی طراحی سایت تمام شد ، یک فرم تماس ایجاد و در ازای پر شدن آن توسط مشتری، به او خدمات ارائه دهید. مثلا با پرکردن فرم، به آنها 20 درصد تخفیف دهید.
با لیستی از ایمیل های مشتریان می توانید آن ها را از اخبار و اطلاعات خود آگاه کنید. البته حواستان باشد که ایمیلهای شما جنبه اسپم پیدا نکند چرا که تأثیر برعکس خواهد گذاشت.

وجهه خوبی از خود به نمایش بگذارید

با ایجاد صفحات و گروه های اجتماعی در سایتهای مختلف، در مقابل انظار عمومی قرار بگیرید و به صورت مجانی، مخاطبین را از خدمات و کارایی های حرفه خود آگاه کنید.
داشتن چنین گروهی وجهه ملموس تری داشته و ارتباط نزدیکتری بین مشتریان و حرفه شما برقرار می شود. در نتیجه مراجعه کنندگان به وبسایت کارآمد شما و در نهایت به حرفه شما بیشتر می شود.

بازاریابی آنلاین با تبلیغات گوگلی

برای بررسی تاثیر تبلیغات گوگل در توسعه کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر ، ابتدا به تجربه بزرگ‌ ترین برند های صنایع مختلف در دنیا اشاره می کنیم که این روش تبلیغات و بازاریابی آنلاین را بعنوان اولین راه برای معرفی استارتاپ و یا پروموشن‌ های تبلیغاتی خود انتخاب می کنند و شرکت گوگل هم بالا ترین درصد درآمد خود را از این سیستم تبلیغاتی کسب می کند .

 نمایش تبلیغات در جستجو گوگل رایگان است و شما فقط بابت کاربرانی که وارد سایت شما می شوند هزینه کلیک را پرداخت می کنید .
 مشتریان خود با جستجو در گوگل شما را پیدا می کنند و لازم نیست شما دنبال آن ها بروید .
*  مشتریان به برند شما اعتماد می‌ کنند ، زیرا تصور می‌ کنند سایت شما خیلی قدرتمند  و پرطرفدار است که در رتبه یک گوگل قرار گرفته است .
 تبلیغ در موتور جستجو گوگل هدفمندترین روش برای جذب مشتریان مورد نظر شماست .
 بالاترین امکانات مدیریت آگهی برای تاثیرگذاری تبلیغات ارائه می شود .
*  گزارش دقیق از تعداد نمایش و تعداد کلیک ، هزینه ها و …

 

مهم ترین مزایای تبلیغات در گوگل :
 در کم تر از یک روز فعال می شود.
 محدودیتی در تعداد واژه های نیست.
 می توانید همیشه در رتبه اول باشید.

 

هزینه بازاریابی آنلاین با تبلیغات گوگلی

تبلیغات گوگلی بصورت کلیکی می باشد (PPC) ، بنابراین اکانت گوگل را به میزان دلخواه شارژ می کنید .
هزینه هر کلیک متغیر است و با توجه به تعداد رقبا ، رنک سایت در گوگل ، کلمات کلیدی ، سئوی سایت و … قیمت متفاوتی دارد .
البته شما می توانید حداکثر بودجه ای که حاضر هستید برای هر کلیک بدهید را مشخص کنید ، زیرا قیمت کلیک در تبلیغات گوگل مزایده ای است .
شرکت اهوراوب از همه مشکلات فوق عبور کرده و در ۵ سال گذشته برای بسیاری از شرکت های ایرانی تبلیغات در رتبه اول جستجوی گوگل را فعال کرده است .
بنابراین کافیست با ما تماس بگیرید تا ظرف یک روز تبلیغات شما را با هر کلمه ای که می خواهید در رتبه اول نتایج گوگل فعال کنیم .

تلفن : 88396574
تلفن همراه : 09127900796

طراحی سایت با شرکت اهوراوب

اهوراوب با هدف ارائه خدمات طراحی سایت به افراد، شرکت ها و همه مشاغل که قصد دارند وب سایتی حرفه ای با پرداخت هزینه کم در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنند بسته طراحی سریع، ارزان و خلاقانه را پیشنهاد میدهد. در این طرح همه امکاناتی که برای راه اندازی وب سایتهای شرکتی، مشاغل، فروشگاهی و اشخاص نیاز میباشد، قرار داده شده است.

تعداد کاربران اینترنت در کشور ایران بطور روزمره رو به افزایش است , اینترنت ابزار قابل قبولی برای برقرای ارتباط , ارائه سرویسها و فروش محصولها میباشد . امروزه نیاز هر کاری داشتن سایت حرفه ای است تا بتوان با شایسته ترین سرعت و کیفیت سرویسها و محصولها خود را در معرض مشاهده کرد عموم قرار داد .

داشتن یک سایت حرفه ای سبب رونق کسب و کار و افزایش فروش محصولات و خدمات شما میشود. وب سایت نقش بسیار مهمی در جذب مشتری را برای کسب و کار شما ایفا میکند. دنیای وب که به آن دنیای مجازی نیز گفته میشود یک بازار بسیار خوبی میباشد که شما با طراحی وب سایت حرفه ای میتوانید در آن به فروش محصول و سرویسهای خود بپردازید.

شما میتوانید بدون نیاز به علم برنامه نویسی سایت خود را با مدیریت کاملا آسان و فارسی براحتی مدیریت کنید.
ما متناسب با موضوع کاری و مخاطبین سرویس و محصولاتی که ارائه میدهید شایسته ترین شیوه طراحی سایت را انتخاب کرده و طراحی سایت حرفه ای شما‌را انجام میدهیم .
با طراحی سایت میتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و بازاریابی خود را گسترش داده و از اینترنت و سایر شهرها هم مشتری جذب نمایید.

تماس با طراحی سایت اهوراوب

با اهوراوب کسب و کار خود را رونقی دوچندان بدهید و خود را به همه بشناسانید.

راه های ارتباط با اهوراوب در قسمت پایانی سایت درج شده است.

با یک تماس یک سایت حرفه ای و کارساز دریافت کنید .

نکته ای در تبلیغات گوگلی

نکته ای در تبلیغات گوگلی که هرگز نباید فراموش کنید !

پیش از پرداخت صحبت در خصوص این نکته مهم ، اجازه بدهید با مثالی مقصود خود را بهتر توجیه کنیم ؛ یکی از مشتریان گرامی از ما تبلیغات در گوگل ادوردز را درخاست نمود. هدف این مشتری این بوده که کاربران پس از دیدن تبلیغ وارد سایت شده و با او تماس بگیرند و او به صورت تلفنی ورودی‌ ها را تبدیل به مشتری نماید.

تا اینجا قضیه ایرادی ندارد ، ولی ایراد کار در این بود که او قبل از اقدام به تبلیغات گوگلی شماره تماس خود را در سایت به خوبی معرفی نکرده بود. به او گفتم که اگر هدفش این است که ورودی‌ های سایت با او تماس بگیرند، باید حتما شماره تماس خود را به بهترین شکل در سایت معرفی کند. حتی تاکید کردم حتی داشتن صفحه ای جداگانه به عنوان تماس با ما یا گذاشتن شماره تماس با فونت کوچک در انتها سایت هم کافی نیست و ممکن است کاربران این قسمت‌ ها را نبینند.

در این صورت چه اتفاقی می‌ افتد؟ کاربران هیچ راه ارتباطی مناسبی با شما پیدا نمی‌ کنند و ناامیدانه از سایت شما خارج می‌ شوند. و این مسئله شما را هم نا‌ امید خواهد کرد، زیرا بابت آن ورودی هزینه کرده‌ اید ولی هیچ خبری از تماس نیست.

بنابراین؛ لازم است راه‌ های ارتباطی با خود را تا جای ممکن در اختیار کاربران سایت قرار دهید. اگر کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام دارید حتما آن را معرفی کنید. اگر پشتیبانی آنلاین دارید، از نرم‌ افزار های گفتگوی آنلاین استفاده کنید و اگر هدفتان این است که ورودی‌ های سایت فرم درخواست مشاوره شما در سایت را پر کنند، این فرم را به سادگی در اختیار آن‌ ها قرار بدهید.

 

برای این که یک تبلیغات گوگلی موفق و تضمینی داشته باشید ، اهوراوب آماده همکاری با شماست.