اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

نکات برای طراحی سایت

نکات برای طراحی سایت موفق

نکات برای طراحی  سایت : داشتن هدف روشن و مشخص

کسب و کار ها دارای وب سایتهای متفاوتی هستند، زیرا هر کدام هدف متفاوتی دارند.
بنابراین ابتدا هدف خود را تعیین کنید تا بتوانید برنامه و ساختار سایت خود را در راستای همان هدف دنبال کنید. به یاد داشته باشید که هدف از مهم ترین اصول برای شروع هر کاری است.

نکات برای طراحی سایت : رنگ بندی

سایتی که در حال طراحی قالب آن هستید چه موضوعی دارد؟ سایتهایی که علمی و تحقیقاتی هستند و بیشتر محتوی و مقالات در آن ها مهم است باید رنگ بندی ساده داشته باشند. مانند متن سیاه با پس زمینه سفید.
زیرا کاربر مدت زیادی در این سایتها برای خواندن مقالات وقت صرف می کند که رنگ بندی ساده از خستگی چشم کاربر جلوگیری می کند.
اما در طراحی سایتهای فروشگاهی و خدماتی بهتر است از رنگهای شاد و تند استفاده شود. خصوصا برای دکمه ها و نوشته های خاص تا توجه مشتری برای کلیک کردن یا ثبت نام بیشتر جلب شود.

نکات برای طراحی سایت : تصاویر

برای بخشهای مختلف سایت از تصاویر مرتبط و با کیفیت استفاده کنید.
تصاویر برای استفاده بهنگام طراحی سایت باید خوب و با حجم کم انتخاب شوند تا باعث کاهش سرعت سایت شما نشود.

نکات برای طراحی سایت : سرعت لود

یک مشتری بالقوه علاقه و اشتیاق خودش را برای دیدن وب سایت شما از دست میدهد اگر بعد از چند ثانیه هیچ بخشی از سایت بالا نیاید. پساین در طراحی سایت بسیار مهم است چون استفاده از تصاویر هم قوانین خاص خودش را داراست.

سایت خود را سبک و روان طراحی کنید تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید.

با اصول طراحی سایت یک سایت موفق داشته باشید!

با اصول طراحی سایت یک سایت موفق داشته باشید!

اگرچه طراحان وبسایت رویکردی خاص نسبت بپروژ های خاص دارند و همواره منتظر هستند که ایده ای جدید به ذهنشان خطور کند اما میتوان با برنامه ریزی دقیق کمک کرد که ایده ها سریع تر به ذهنشان برسد.

در ابتدا، طرح اولیه را در ذهن خود طراحی کنید، سپس در صورت امکان آن را بر روی کاغذ پیاده سازی کنید. هرچند برنامه ریزی فرایند گیج کننده ایست و بیشتر طراحان تلاش میکنند که این مرحله را نادیده بگیرند، اما برنامه ریزی پیش از آغاز طراحی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود.

استفاده از تکنولوژی های به روز

دنیای تکنولوژی هر روز در حال تغییر و گسترش بوده و یک طراح سایت موفق برای آنکه بتواند با نیاز های روز افراد هماهنگ باشد، باید در با این تغییرات هم گام باشد.

زمانی از روز خود را به یادگیری فنون جدید اختصاص دهید و مطالبی جدید را در رشته تخصصی خود فرا بگیرید.

تکنولوژیهای جدید را بررسی کنید، ببنید چه چیزی در بازار امروزی متداول شده و متوجه شوید چه نکاتی دیگر در دنیا منسوخ شده اند.

اگر نمیخواهید از رقبا جا بمانید و بروزتر و جدید تر از آن ها جلوه نمایید، بهتر است که علوم جدید را بیاموزید.

ه روز رسانی مرتب
بروزرسانی سایت باید مرتب باشد و بازه زمانی بروزرسانی نباید طولانی باشد. برای مثال شما باید هر روز یا یک روز در میان وبلاگ خود را بروز کنید.

وقتی وبلاگ خود را مرتب بروز کنید علاوه بر این که مخاطبین شما از عملکرد شما راضی خواهند بوند و در صورت افزایش کیفیت مطالب باعث افزایش ترافیک سایت شما می­شود.

موتور های جستجوگر بیشتر بشما لینک می ­دهند و رتبه وبسایت افزایش پیدا می کند ولی اگر بروزرسانی بصورت غیرمتعارف باشد ، رتبه سایت کم شده و ترافیک بالای خود را از دست بدهید.

 از اهوراوب ، طراحی سایت  ، بهینه سازی سئو و تبلیغات گوگلی بسیار موفق و کاربردی را بخواهید.

تاریخچه سئو (سئو چگونه به وجود آمد؟)

تاریخچه سئو (سئو چگونه به وجود آمد؟)

سئو یا SEO مخفف عبارتSearch Engine Optimizationبمعنای بهینه سازی موتور های جستجو می‌ باشد. بدین معنا که سایت باید براساس الگوریتم‌ ها و پارامتر های تعیین شده از سوی موتور های جستجو عمل کنند. هدف سئو کمک به سایت‌ ها در به دست آوردن جایگاه بالا و رسیدن بصفحه اول در نتایج جستجو توسط کاربران می‌ باشد.

تاریخچه سئو
تاریخچه سئو به دهه1990برمی‌ گردد. زمانی که موتور های جستجو جای خود را در میان مردم باز کردند.
در آن زمان محبوب‎ ترین موتور های جستجو عبارت بودند از Infoseek، Alta Vista وYahoo، اما با توسعه فناوری، موتور جستجو های جدید تری وارد بازار اینترنت شد که از پارامتر های پیچیده‎ تر استفاده می‌ کردند.

تاریخچه سئو را میتوان بطور مختصر بشکل زیر بیان کرد: 

- یاهووب در سال1995اولین اصول سئو را راه اندازی کرد.

- گوگل در1988راه اندازی شد، که به تبع آن اصول جدید سئو را تعیین نمود.

- موتور جستجوی یاهو در سال2000الگوریتم آلتاویستا را رها کرده و بجای آن از الگوریتم گوگل تبعیت نمود.

- در سال2001رتبه صفحات وبسایت‌ ها از طریق منوی ابزار نشان داده شد.

- در سال2005یک الگوریتم جدید بنام تگNoFollowمعرفی شد.

- در سال2009گوگل پارامتر کافئین را معرفی کرد که نقش اصلی را در سئو(SEO)ایفا می‌ کند.

- در سال2011پارامتر پاندا ایجاد شد که گامی اساسی در تاریخ سئو(SEO)محسوب می‌ گردد.

- در آپریل2012الگوریتم پنگوئن نیز بمجموعه اصول سئو اضافه گردید.

- در سپتامبر2012ای ام دی ( تطابق دقیق بادامنه) ایجاد گردید.

- و سرانجام در اکتبر2012، ۶۵بسته اجرایی به پارامتر های سئو اضافه گردید.

عمر سئو  در اینترنت به زمانی برمی گردد که موتورهای جستجو میان مردم جای خود را باز کرده بود.
در آن زمان وبمسترها و مدیران سایتهای بزرگ از اهمیت بازدیدکننده ها و فلسفه ی وجود جستجوگر ها آگاه شدند.
در ابتدای امر وبمسترهای باید سایت ها و صفحات خود را به موتورهای جستجوگر معرفی و ثبت می کردند.
پیشرفت موتورهای جستجو را می توان سرآغاز تحول در طراحی وبسایت دانست.

چرا طراحی سایت

چرا طراحی سایت انقدر مهم و فراگیر شده است؟

این روز ها فاکتور مهم در ارتقای سطح حرفه و یا بازاریابی یک محصول میباشد. هستند مردمی که با کمک اینترنت این کار را انجام می‌ دهند ولی افرادحرفه‌ ای در برخی شرکت‌ ها هستند که این سرویس را بصورت حرفه‌ ای ارائه می‌ دهند.
طبق اینکه میلیون‌ ها کاربر در اینترنت کاوش می‌ کنند و سعی می‌ کنند به‌ راحتی چیزی را که برای خانه‌ هایشان می‌ خواهند پیدا کنند، بسیاری از شرکت‌ ها سودی که از این طریق می‌ توانند بدست بیاورند را نمی‌ خواهند از دست بدهند. شما نیاز دارید تا طراحی خوبی داشته باشید تا بتوانید این کاربران را جذب کنید.
شما با استفاده از سایت اینترنتی میتوانید براحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید.
داشتن وبسایت به گسترش کسبوکار شما کمک میکند. اینترنت روشی کارآمد برای افراد است و به مشتریان کمک میکند که قیمتها را مقایسه کرده و در فروشگاه های آنلاین خرید انجام دهند.
اگر چه رقابت آنلاین وجود دارد اما صاحبان کسبوکارها و یا نمایندگان آن ها همیشه بصورت آنلاین حضور دارند. وبسایت برای مشتریان ٢۴ ساعته در ٧ روز هفته آماده ارائه خدمات میباشد، اما ساعات کار آفلاین محدود میباشد.

- بازاریابی

ساخت و طراحی سایت بهترین راه برای تکمیل طرح بازاریابیهای موجود در دنیای امروزی میباشد.
در واقع میتوانید به مشتریان و مخاطبان در مورد خدمات کسبوکار خود که بنوعی تبلیغات دهان به دهان راحتی است، بیشتر بگویید.

- مشروعیت فوری

مشتری باید در مورد شرکت و کسبوکار ها اطلاعات کافی داشته باشد. محصولات و خدماتی از کسبوکار هایی خریداری میشود که خود را کاملاً به مشتری معرفی کرده و به آن ها احترام بگذارند.
طراحی وبسایت برای کسبوکار آنلاین به صورت مناسب و محترمانه در افزایش فروش بی تاثیر نیست.

- نظر سنجی مخاطبان

وب سایت در واقع خیابان تعاملی و دو طرفه میباشد. وقتی که مشتری و یا مخاطب از وب سایت بازدید میکند، خدمات، محصولات و اطلاعات موجود و ارائه شده را مطالعه مینماید.
صاحب وب سایت میتواند به صورتی مدیریت کند که از مشتریانی با پتانسیل بالا با راه اندازی نظر سنجی بر اساس نیاز و خواسته آن ها کسبوکار خود را اداره نماید.

طراحی سایت رستورانی

طراحی سایت رستورانی و نکاتی که هر وب دیزاینر باید بداند !

حضور داشتن در فضای اینترنت و معرفی کسبوکار خود بسیار بهترازحضور نداشتن است. در وبسایت خود می توانید منو های روزانه و غذاهای ویژه خود را بعلاقمندان و کاربران آنلاین وبسایت معرفی نمایید.

آن ها با دیدن تصاویر و حتی محیط رستوران و کافی شاپ شما علاقه مند خواهند شد که بمکان شما بیایند.
رستورانها قبلا باید دست به تبلیغات گسترده با هزینه سرسام اور میکردند تا بتوانند صرفاً بازار یک منطقه را داشته باشند. اما اکنون میتوانند با طراحی سایت رستوران علاوه بر کاهش زیاد هزینه های تبلیغات یک تبلیغ مستمر و همیشگی داشته باشند و حتی در سایر شهر ها نیز با ایجاد نمایندگی فعالیت کنند.
علاوه بر طراحی سایت رستورانی ، میتوانید نکات طراحی سایت برای مشاغل دیگر را در اینجا بخوانید:

نکات طراحی سایت شرکتی (کلیک کنید)

نکات طراحی سایت پزشکی (کلیک کنید)

سادگی
هرسایت رستورانی باید شامل صفحات مشخصی نظیر خانه (صفحه ی اصلی)، منو و صفحه ی درباره ی ما باشد. طراحی وب سایت حرفه ای و کامل این صفحات اهمیت زیادی دارد و بدون آن ها سایت کامل نیست.
نکته ی مهماین است که در طراحی این صفحات باید تا حد ممکن اصل سادگی را رعایت کرده و از شلوغ کاری و گیج کردن کاربران پرهیز کنید. اگر مشتری غذا و یا اطلاعات مورد نظرش را براحتی پیدا نکند، سایت شما را ترک میکند.

صفحه درباره ما
افراد پشت یک تجارت مهمترین بخش تجارت محسوب میشوند و بهمین خاطر لازم است صفحه ی درباره ی ما بخوبی این افراد را بکاربران معرفی کند.
در این صفحه میتوانید خلاقیت ، صمیمیت و حرفه ای بودن تیم را به مشتری نشان دهید.

فرم ارتباط با ما
در طراحی سایت رستورانی باید فرم ارتباطی مناسب را در اختیار مشتری قرار داد.
قرار دادن تلفن و آدرس رستوران کافی نیست. به یاد داشته باشید اضافه کردن یک نقشه بفرم ارتباط باما میتواند سوال خیلی از مشتری ها در رابطه با آدرس رستوران را پاسخ بدهد.