اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

نکات برای طراحی سایت

نکات برای طراحی سایت موفق

نکات برای طراحی  سایت : داشتن هدف روشن و مشخص

کسب و کار ها دارای وب سایتهای متفاوتی هستند، زیرا هر کدام هدف متفاوتی دارند.
بنابراین ابتدا هدف خود را تعیین کنید تا بتوانید برنامه و ساختار سایت خود را در راستای همان هدف دنبال کنید. به یاد داشته باشید که هدف از مهم ترین اصول برای شروع هر کاری است.

نکات برای طراحی سایت : رنگ بندی

سایتی که در حال طراحی قالب آن هستید چه موضوعی دارد؟ سایتهایی که علمی و تحقیقاتی هستند و بیشتر محتوی و مقالات در آن ها مهم است باید رنگ بندی ساده داشته باشند. مانند متن سیاه با پس زمینه سفید.
زیرا کاربر مدت زیادی در این سایتها برای خواندن مقالات وقت صرف می کند که رنگ بندی ساده از خستگی چشم کاربر جلوگیری می کند.
اما در طراحی سایتهای فروشگاهی و خدماتی بهتر است از رنگهای شاد و تند استفاده شود. خصوصا برای دکمه ها و نوشته های خاص تا توجه مشتری برای کلیک کردن یا ثبت نام بیشتر جلب شود.

نکات برای طراحی سایت : تصاویر

برای بخشهای مختلف سایت از تصاویر مرتبط و با کیفیت استفاده کنید.
تصاویر برای استفاده بهنگام طراحی سایت باید خوب و با حجم کم انتخاب شوند تا باعث کاهش سرعت سایت شما نشود.

نکات برای طراحی سایت : سرعت لود

یک مشتری بالقوه علاقه و اشتیاق خودش را برای دیدن وب سایت شما از دست میدهد اگر بعد از چند ثانیه هیچ بخشی از سایت بالا نیاید. پساین در طراحی سایت بسیار مهم است چون استفاده از تصاویر هم قوانین خاص خودش را داراست.

سایت خود را سبک و روان طراحی کنید تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.