اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

طراحی سایت رستورانی

طراحی سایت رستورانی و نکاتی که هر وب دیزاینر باید بداند !

حضور داشتن در فضای اینترنت و معرفی کسبوکار خود بسیار بهترازحضور نداشتن است. در وبسایت خود می توانید منو های روزانه و غذاهای ویژه خود را بعلاقمندان و کاربران آنلاین وبسایت معرفی نمایید.

آن ها با دیدن تصاویر و حتی محیط رستوران و کافی شاپ شما علاقه مند خواهند شد که بمکان شما بیایند.
رستورانها قبلا باید دست به تبلیغات گسترده با هزینه سرسام اور میکردند تا بتوانند صرفاً بازار یک منطقه را داشته باشند. اما اکنون میتوانند با طراحی سایت رستوران علاوه بر کاهش زیاد هزینه های تبلیغات یک تبلیغ مستمر و همیشگی داشته باشند و حتی در سایر شهر ها نیز با ایجاد نمایندگی فعالیت کنند.
علاوه بر طراحی سایت رستورانی ، میتوانید نکات طراحی سایت برای مشاغل دیگر را در اینجا بخوانید:

نکات طراحی سایت شرکتی (کلیک کنید)

نکات طراحی سایت پزشکی (کلیک کنید)

سادگی
هرسایت رستورانی باید شامل صفحات مشخصی نظیر خانه (صفحه ی اصلی)، منو و صفحه ی درباره ی ما باشد. طراحی وب سایت حرفه ای و کامل این صفحات اهمیت زیادی دارد و بدون آن ها سایت کامل نیست.
نکته ی مهماین است که در طراحی این صفحات باید تا حد ممکن اصل سادگی را رعایت کرده و از شلوغ کاری و گیج کردن کاربران پرهیز کنید. اگر مشتری غذا و یا اطلاعات مورد نظرش را براحتی پیدا نکند، سایت شما را ترک میکند.

صفحه درباره ما
افراد پشت یک تجارت مهمترین بخش تجارت محسوب میشوند و بهمین خاطر لازم است صفحه ی درباره ی ما بخوبی این افراد را بکاربران معرفی کند.
در این صفحه میتوانید خلاقیت ، صمیمیت و حرفه ای بودن تیم را به مشتری نشان دهید.

فرم ارتباط با ما
در طراحی سایت رستورانی باید فرم ارتباطی مناسب را در اختیار مشتری قرار داد.
قرار دادن تلفن و آدرس رستوران کافی نیست. به یاد داشته باشید اضافه کردن یک نقشه بفرم ارتباط باما میتواند سوال خیلی از مشتری ها در رابطه با آدرس رستوران را پاسخ بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.