اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

افت سئو سایت

افت سئو سایت و بررسی دلایل آن

شما بعنوان شخصی که دارای وب سایت میباشد و میخواهد به کسب و کار خود رونق دهد و درآمد بالایی داشته باشد در محیطهای آنلاین امروزی باید برای رسیدن به موفقیت خود سایتتان را طوری طراحی و مدیریت کنید تا در بالا ترین رتبه در گوگل دیده شوید و برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید نهایت تلاش خود را انجام دهید.

دلایل افت سئو سایت

شما بعنوان یک سئو کار حرفه ای و یا شخصی که صاحب سایتی میباشد باید به این موضوع آگاهی کامل داشته باشد که چه مواردی باعث میشود که شما با افت سئو سایت خود مواجه شوید در ادامه میخواهیم به چند نمونه از مواردی که باعث افت سئو سایت میشود اشاره داشته باشیم.

تولید محتوا بی کیفیت
کاهش بک لینک
تلاش کمتر از رقبا
تغییرات الگوریتم
انتخاب کلمات کلیدی اشتباه
تولید لینکهای کم کیفیت
تولید محتوای تکراری
مشکلات سروری

افت سئو سایت : تشخیص جریمه سئو سایت

وقتی وبسایت شما توسط گوگل جریمه میشود حتما باید علت آن را تشخیص دهید و برای رفع مشکلات همه تلاش خود را انجام دهید تا مشکلات بوجود آمده هر چه سریع تر برطرف شود.
برای اینکه بتوانید این کار را به درستی انجام دهید باید وبسایت خود را آنالیز کنید. این آنالیز ممکن است بار ها و بار ها صورت بگیرد تا دلیل اصلی آن تشخیص داده شود.
برای تشخیص جریمه گوگل باید راجع به جریمه و دلایل آن اطلاعات لازم را بدست آورید و با استفاده از ابزار هایی مثل سئو چک مشکلات بوجود آمده را شناسایی کنید.
وقتی همه مواردی که باعث جریمه شدن وبسایت شما شده است را چندین بار چک کردین میتوانید برای برطرف کردن آنها دست بکار شوید و مجدد از گوگل درخواست کنید تا وبسایت شما را مورد بررسی قرار دهد.
این نکته را حتما بخاطر داشته باشید که بعضی از جریمه ها توسط گوگل ممکن است اعلام نشود و تشخیص آن ها کار سختی است. ماهانه گوگل حدود ۴۰۰ هزار وبسایت را جریمه می کند و حدود ۲۰ هزار درخواست رفع جریمه را از وبسایت ها دریافت میکند.

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.