اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

قیمت طراحی سایت

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت : هزینه ثبت دامین

شاید بپرسید دامین چیست؟ در یک مثال برای شما توضیح میدهیم. سایت شما قبل از طراحی باید نامی داشته باشد تا کاربران نام شما را بتوانند جستجو کنند.

 قیمت طراحی سایت : قیمت هاست

بگذارید هاست هم برای شما تعریف کنم.شما می خواهید داده های مختلفی بر روی سایت خود قرار دهید , حال این داده ها میتواند فایل  باشد , عکس , مالتی مدیا و مواردی از این قبیل. باید فضایی باشد که بتوان این فایلها را برای استفاده کاربران روی سایتها در آن قرار داد.

 قیمت طراحی سایت : طراحی قالب و قیمت آن

طراحی قالب سایت با توجه به امکاناتی که می خواهید و سختی طراحی آن متفاوت است. در بعضی موارد شما باید برای سایت خود قالب را کد نویسی کنید. کد نویسی برای طراحی قالب هزینه زیادتری نسبت به قالبهای آماده دارد. قالبهای آماده باید با توجه به نیاز شما ویرایش شود.

 قیمت طراحی سایت : امنیت سایت

بعضی از ویژگیهایی که برای امنیت سایت شما در نظر میگیرند هزینه است . حتما این هزینه را انجام دهید , امنیت سایت شما مهمتر از همه چیز میباشد.

 قیمت طراحی سایت : پشتیبانی سایت

یک سایت بدون پشتیبان ارزش ندارد. اگر سایت شما مشکل داشته باشد و پشتیبان نباشد سایت از دست رفته و مشتریان و مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

 قیمت طراحی سایت : تولید محتوا برای سایت

محتوای سایت از مهم ترین اجزای یک سایت میباشند. شرکت طراحی سایت مورد قرارداد شما برای تولید محتوای سایت شما هزینه ای را درنظر میگیرند.

 قیمت طراحی سایت : زبان های سایت

اگر سایت شما بیش از یک زبان داشته باشد هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

 قیمت طراحی سایت : نوع سایت

سایتها انواع گوناگونی  دارند: برای مثال سایتهای خبری , سایت فروشگاهی , سایت ویدئویی ,سایت شخصی , سایت شرکتی

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.