اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

باور های غلط تبلیغات گوگلی

باور های غلط تبلیغات گوگلی را بشناسید

 

باور های غلط تبلیغات گوگلی : مردم بر روی تبلیغات گوگل کلیک نمی‌ کنند!

به یاد داشته باشید که گوگل یک شرکت تجاری معروف است و تقریباً، هر کسی می‌ تواند با کمی جستجو به سوابق مالی آن دست یابد. پس اگر سؤالی درباره میزان درآمد گوگل از تبلیغات ادوردز داشته باشیم به راحتی به آن دست پیدا می‌ کنیم.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : شرکت‌های رقیب و کلیک بر روی تبلیغات

یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز، ساده انگاشتن سیستم مدیریت آن است. گوگل از فناوری بسیار پیچیده‌ ای برای جلوگیری از تقلب کلیکی (Click Fraud) و کلیک‌ های نامعتبر استفاده می‌ کند. این فناوری، چیزی فراتر از ردیابی آدرس IP و تعیین موقعیت جغرافیایی است و شامل تجزیه و تحلیل عوامل مختلف در رابطه با کلیک می‌ شود.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : گوگل ادوردز خیلی گران است

مطمئناً تبلیغ در گوگل ادوردز، هزینه دارد و بسیاری از بازاریابان زمانی که شروع به ارائه تبلیغ در ادوردز می‌ کنند ممکن است تمام سرمایه خود را به آن اختصاص ندهند زیرا اعتماد کافی به آن ندارند، اما مهم است به یاد داشته باشید تمام شیوه‌ های تبلیغات و بازاریابی، شامل هزینه می‌ شوند. در این میان آنچه اهمیت دارد، بازگشت سرمایه پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است. با این وصف، پیش از رها کردن گوگل ادوردز بعنوان یک شیوه پرهزینه، بهتر است دلایل افزایش هزینه آن را پیدا کنید.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : ما سئوی سایت داریم پس به تبلیغات گوگل نیازی نیست!

این هم یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز است. شما به دنبال کسب رتبه‌ بالا برای یک کلمه کلیدی خاص هستید، این فرآیند بطور طبیعی ماه‌ ها طول می‌ کشد. این در حالیست که تمام نکات ریز و درشت سئو را به‌ طور کامل رعایت کرده باشید. در غیر این صورت، کسب رتبه مناسب در نتایج جستجو غیرممکن است، بخصوص برای کلمات کلیدی پرجستجو که معمولاً رقبای شما سال‌ هاست در زمینه آن فعالیت می‌ کنند.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : از یک کلمه کلیدی در یک حساب کاربری بیش از یک‌بار نمی‌ توان استفاده کرد!

برای پی بردن به این اشتباه کافی است چندثانیه به آن فکر کنید. چنین باوری، مثل این است که بگوییم خرید بیش از یک بلیت بخت‌ آزمایی موجب کاهش شانس شما برای برنده شدن می‌ شود! این عجیب و دور از منطق است. داشتن یک کلمه کلیدی بیش از یک‌ بار در حساب کاربری ادوردز، فرصت بیشتری به گوگل برای نمایش تبلیغات شما می‌ دهد.


طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.