اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

طراحی سایت پزشکی و بیمارستانی

طراحی سایت پزشکی و بیمارستانی یا اهوراوب

شما به عنوان پزشک به  سایت پزشکی برای خدمت رسانی بهتر به بیماران خود نیاز دارید. شما با داشتن وبسایت پزشکی،توانایی این را پیدا می کنید تا رزومه کاری خود را در اختیار بیمارانتان قرار دهید. این امر موجب ایجاد حس اعتماد بین شما و مخاطبتان می گردد.
همچنین در طراحی سایت پزشکی امکان رزرو وقت به صورت آنلاین وجود دارد که ارتباط بیماران با شما را بسیار راحتتر و سریع تر می کند.
این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی برای بیماران است که می توانند بدون حضور فیزیکی نوبت خود را دریافت کنند.

ویژگی های طراحی سایت پزشکی و بیمارستانی

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصصهای پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک میباشد.
در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیکهای طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند.
و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

هزینه طراحی سایت پزشکی و بیمارستانی

زمان و هزینه طراحی سایت با توجه به امکانات مورد نیاز کارفرما و قابلیت های در نظر گرفته شده مشخص میشود.
در صورتی که در نظر دارید افتخار اجرای پروژه خود را به این مجموعه بدهید می توانید با واحد فروش و مشاوره اهوراوب تماس گرفته و سپس امکانات مورد نیاز خود را برای کارشناس ارسال فرمائید.
راه های تماس و ارتباط با اهوراوب در قسمت پایانی سایت درج شده است.


طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.