اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

وظایف یک سئوکار

با وظایف یک سئوکار آشنا شوید

اگه در زمینه بهینه سازی محتوا و وب سایت فعالیت میکنین مطمئنا با واژه ی سئو اشنایید . اما ایا تا بحال این سوال برای شما پیش اومده که وظایف یک سئو کار چیست ؟

ما به شرکتها کمک میکنیم از موتورهای جستجو مشتری جذب کنند

اگر کسی از من بپرسه یک سئو کار چه وظیفه ای داره ، کوتاهترین و کاملترین جمله ای که به نظرم میرسه همینه.

وظایف یک سئوکار : تحقیق کلیدواژه

تشخیص و تحقیق کلید واژه ها برای این هدف انجام می شه که ببینیم کدوم کار می تونه بهترین نتایج رو برای مشتری به همراه بیاره و مشتری بتونه رتبه کسب کنه. تو این مرحله کلید واژه های ایده ­آل و مرتبط با کسب و کار مشتری رو که خیلی هم مورد هدف رقبا قرار نگرفته باشند، پیدا می کننیم.

وظایف یک سئوکار : ساخت لینک

با اینکه بعضی جوانب سئو شامل خدمات غیردنباله­ دارین که فقط یک بار لازمه صورت بگیره و به ندرت یا حتی هیچ وقت لازم نیست تکرارشون کرد، اما اکثر کار های سئو دنباله دارند. ساخت لینک هم از کار های تموم نشدنیه، چون گوگل دوست داره مرتب از طریق جریانی دائمی تغذیه بشه و لینک های جدید می تونن نشون بدن که وب سایت هنوز مرتبط با موضوع داره پیش می ره و باید همچنان در صفحه نتایج نمایش داده شه.

وظایف یک سئوکار : بررسی لینکها

مهمه که مواظب باشیم یه وقت یکی از لینک ها قربانی یه حمله سئو منفی نشه. باید لینک ها رو بررسی کنیم و اگر متن لینک یا بخش خاصی از وب سایت که لینک بهش اشاره داره نیاز به اصلاح داشته باشند، اقدامات صورت بگیره.

وظایف یک سئوکار : تحقیق از رقیب

با بررسی شرکت سئو رقیبتون می تونین ببینید چه لینک هایی ساختن و کارشونو برای خودتون کپی کنین یا ازش الهام بگیرین و لینک بسازین.

وظایف یک سئوکار : توسعه

ممکنه صد ها وب سایت مرتبط با کار شما وجود داشته باشه. شرکت سئوکار باید به این هدف­ها دسترسی پیدا کنه و محتواتونو از طریقشون تبلیغ کنه و لینک بسازه. بخشی از این خدمات می تونه شامل وبلاگ نویسی مهمان باشه که برخلاف ادعای کاتس -یکی از متخصصین گوگل- هنوز از روش های معتبر لینکسازی به حساب میاد، به شرطی که درست انجام بگیره.



خدمات اهوراوب:

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.