اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهمیت تبلیغات گوگلی

با اهمیت تبلیغات گوگلی آشنا شوید

مهمترین اهمیت تبلیغات گوگلی
- در کمتر از یک روز فعال می شود.
- محدودیتی در تعداد واژه های نیست.
- می توانید همیشه در رتبه اول باشید.

ادوردز ( Adwords ) سیستم تبلیغاتی گوگل است که با آن میتوانید براحتی و بسرعت برای کالا، خدمات و یا اطلاعات خود کمپین ایجاد کنید و آن را به همه افرادی که بدنبال محصول و یا خدمات شما میگردند، نمایش دهید.

اهمیت تبلیغات گوگلی از لحاظ هزینه

هزینه تبلیغ در گوگل بسیار جزئی و در حد ۱ سنت به ازای هر کاربر مرتبط میباشد در صورتی که در روشهای معمول شما باید میلیونها تومان هزینه نمایید تا بتوانید تعداد مشتری جذب نمایید. در تبلیغ در گوگل مدت نمایش تبلیغ و تعداد نمایش آن کاملا رایگان بوده و تنها به ازای کلیک و ورود کاربر شما پرداخت خواهید نمود

اهمیت تبلیغات گوگلی از لحاظ مشتری

همه برای تنوع روی اگهی شما کلیک نمی کنند . بلکه هر شخص هنگام نمایش تبلیغات در گوگل زمانی کلیک می کند که  ۱۰۰% نیازمند به خدمات و یا محصولات شما باشد پس پول شما هدر نمیرود.

اهمیت تبلیغات گوگلی از لحاظ سرعت

تنها کافیست تا صفحه‌ با کیفیتی طراحی و پیام خود را در گوگل ادوردز ثبت کنید، تبلیغ شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار می‌ گیرد. تنها راه دیگر برای حضور نام سایت شما در رتبه‌ های بالای موتور جستجوی گوگل، رعایت اصول سئو و بهینه‌ سازی وب‌ سایت است، موتور های جستجو سخت‌ گیر تر از آن هستند که سایت شما را به رتبه‌ های بالای نتایج راه‌ دهند.

اهمیت تبلیغات گوگلی از لحاظ موقعیت جغرافیایی

میتوانید موقعیت جغرافیایی تبلیغ محصول را تعیین کنید. که این از مهمترین مزیت هاست.
ممکن است محصول شما برای شخصی در کشوری خاص کارایی چندانی نداشته باشد. با این شرایط شما با محدود کردن محدوده ی جغرافیایی ، از میزان هزینه ی تبلیغات خود کاسته اید.

تبلیغات گوگلی  ,  تبلیغات در گوگل ,  طراحی سایت ,  هزینه تبلیغات گوگلی

طراحی سایت ، طراحی سایت رستورانی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت پزشکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.