اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

اهورا وب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

با اصول طراحی سایت یک سایت موفق داشته باشید!

با اصول طراحی سایت یک سایت موفق داشته باشید!

اگرچه طراحان وبسایت رویکردی خاص نسبت بپروژ های خاص دارند و همواره منتظر هستند که ایده ای جدید به ذهنشان خطور کند اما میتوان با برنامه ریزی دقیق کمک کرد که ایده ها سریع تر به ذهنشان برسد.

در ابتدا، طرح اولیه را در ذهن خود طراحی کنید، سپس در صورت امکان آن را بر روی کاغذ پیاده سازی کنید. هرچند برنامه ریزی فرایند گیج کننده ایست و بیشتر طراحان تلاش میکنند که این مرحله را نادیده بگیرند، اما برنامه ریزی پیش از آغاز طراحی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود.

استفاده از تکنولوژی های به روز

دنیای تکنولوژی هر روز در حال تغییر و گسترش بوده و یک طراح سایت موفق برای آنکه بتواند با نیاز های روز افراد هماهنگ باشد، باید در با این تغییرات هم گام باشد.

زمانی از روز خود را به یادگیری فنون جدید اختصاص دهید و مطالبی جدید را در رشته تخصصی خود فرا بگیرید.

تکنولوژیهای جدید را بررسی کنید، ببنید چه چیزی در بازار امروزی متداول شده و متوجه شوید چه نکاتی دیگر در دنیا منسوخ شده اند.

اگر نمیخواهید از رقبا جا بمانید و بروزتر و جدید تر از آن ها جلوه نمایید، بهتر است که علوم جدید را بیاموزید.

ه روز رسانی مرتب
بروزرسانی سایت باید مرتب باشد و بازه زمانی بروزرسانی نباید طولانی باشد. برای مثال شما باید هر روز یا یک روز در میان وبلاگ خود را بروز کنید.

وقتی وبلاگ خود را مرتب بروز کنید علاوه بر این که مخاطبین شما از عملکرد شما راضی خواهند بوند و در صورت افزایش کیفیت مطالب باعث افزایش ترافیک سایت شما می­شود.

موتور های جستجوگر بیشتر بشما لینک می ­دهند و رتبه وبسایت افزایش پیدا می کند ولی اگر بروزرسانی بصورت غیرمتعارف باشد ، رتبه سایت کم شده و ترافیک بالای خود را از دست بدهید.

 از اهوراوب ، طراحی سایت  ، بهینه سازی سئو و تبلیغات گوگلی بسیار موفق و کاربردی را بخواهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.